Návrh letiště, které se nachází v podhorských údolích čínského města Lishui, odráží identitu města jako „lesního města“ a integruje architekturu s okolní přírodní krajinou.
Projekt se rozkládá na ploše 2 267 hektarů a terminál má rozlohu 12 000 metrů čtverečních. Aby se letiště přizpůsobilo strmému terénu oblasti, bylo nutné vyrovnat téměř 100 metrů převýšení a vytvořit terasovité uspořádání, které integruje terminál, parkoviště a kancelářské prostory do klesajících plošin. Tento přístup respektuje reliéf terénu a zároveň zajišťuje funkční a efektivní design.
Design terminálu je v souladu s okolím. Ma Yansong vysvětluje: „Lishui je zahradní město a jeho letiště by mělo být také v zahradě. Letiště Lishui jako přivaděč ukazuje jiný přístup jako zařízení veřejné dopravy ve městě: není chamtivé na velké, ale usiluje o pohodlí a lidskost a snaží se o dialog s přírodním prostředím.“
Stříbrnobílá střecha terminálu, vyrobená z hliníkových panelů, odráží lehkost jako peří a podpírá jí 14 sloupů ve tvaru deštníků. Její splývavá forma ukotvuje budovu a zároveň zachovává otevřenost. Třicetimetrová konzola střechy vytváří příjemnou halu plnou přirozeného světla z centrálního světlíku.
Uvnitř na cestující čekají dřevěné obklady a interiér v lidském měřítku. Výška odbavovací haly přechází z 4,5 metru v nejnižším bodě do 13 metrů v nejvyšším, což vyvažuje intimitu a otevřenost. „Jedenapůlpatrové“ uspořádání spojuje příletové a odletové prostory do kompaktního a efektivního prostoru, přičemž dvojitá výška haly zajišťuje plynulý pohyb cestujících.
Z parkoviště se do terminálu táhne upravený chodník, který zlepšuje dostupnost a propojuje cestující s okolím.
Letiště Lishui, navržené jako vnitrostátní regionální letiště, operuje třemi nástupními mosty a pěti vzdálenými stojánky s počáteční kapacitou pro jeden milion cestujících ročně.
Návrh počítá s budoucím růstem, kdy do roku 2030 pojme 1,8 milionu cestujících a do roku 2050 až 5 milionů. V plánu je také mezinárodní terminál, který zajistí rozvoj letiště společně s regionem.