Posláním sdružení CDT je poskytovat kvalitní služby v oblasti stavebnictví, rozvíjet činnost a profesní prestiž svých členů. Jeho členové se zavazují dodržovat principy popsané v tomto „Etickém kodexu CDT“. Etický kodex tak garantuje kvalitu, kterou členové sdružení CDT dodávají svým zákazníkům.
- Členové sdružení CDT staví a obchodují v souladu se zákonnými normami, právními předpisy a platnou legislativou České republiky.
- Členové sdružení CDT plní své smluvní závazky, vystupují vůči svým zákazníkům a obchodním partnerům korektně, profesionálně a na vysoké etické, morální a odborné úrovni.
- Členové sdružení CDT přistupují ke každému zákazníkovi osobně, jsou aktivní v komunikaci se zákazníkem, zakládají si na úspěšném dokončení zakázky a řeší rychle případné reklamace.
- Členové sdružení CDT budují důvěru na bázi profesionálního vztahu s každým zákazníkem.
- Členové sdružení CDT budují vědomí sounáležitosti ke sdružení CDT a zvyšování kvality služeb v České republice.
- Členové sdružení CDT přistupují k reklamacím aktivně, dle zákona a s ohledem na dobré jméno své firmy a sdružení CDT.
Heslo: Profesionalita – transparentnost – komunikace – důvěra.
Heslo vystihující princip etického kodexu sdružení CDT – jsem vůči zákazníkovi profesionální (smlouvy o dílo, předávací protokoly, fakturace, dodržovaní norem), jednám vůči němu transparentně (cenové nabídky bez rozdílu, včasná informovanost), vždy se zákazníkem komunikuji a výsledkem tohoto přístupu by měla být důvěra. Pokud si člen sdružení CDT vybuduje se zákazníkem vzájemnou důvěru – jedná se o úspěšnou zakázku a tento zákazník v budoucnu přivede dalšího zákazníka.